Oleme kolm päeva kodus õppinud. Tuleb tunnustust avaldada kõikidele osapooltele, sest suures plaanis oleme uue olukorraga hakkama saanud. Õpilastel ja vanematel on olnud mõningaid probleeme või küsimusi, aga loodan, et kõik on otse oma õpetajatega suhelnud ja saanud seletust ja abi. Õpetajad on hasardis ning alustanud suure hurraaga, põnevaid keskkondi on palju, aga kõik liigub tasapisi normaalsesse mahtu, millega õpilane jõuab päeva jooksul hakkama saada.
Olen väga tänulik nooremate õpilaste vanematele, kes koos õpilastega õpivad ja aitavad.
Ka vanema kooliastme õplased on tublid. Täna õpetajatega skype vahendusel koosolekut pidades sai iga klassijuhataja ja aineõpetaja ette kanda põhiliselt edusammudest. Probleeme oli väga vähe!
Haridus- ja teadusministeerium soovitab mitte hinnata õpilasi kahe nädala jooksul, meie otsustasime ikka õpilaste panust positiivselt hinnata. Kui õpilane ei reageeri õpetaja õpetusele, ülesannetele ja ühenduse võtmisele, siis ta pannakse koolitööst puudujaks. Kindlasti on vanematel vanemas kooliastmes raske matemaatikat, keemiat või füüsikat õpetada, aga õpilased, suhelge ja konsulteerige omavahel, õpetajaga, otsige internetist. Igal juhul ei ole mõistlik õpetajale vastata töölehega, kus iga küsimuse või ülesnde taga on kriips või “ei oska”. Sellist näilist tööd ei ole mõistlik teha. Kui ei oska, tuleb küsida ja uurida.
Kolme päeva kokkuvõtteks palun kõigil olla rahulik ja mõistev. Oleme järjekindlad, tõuseme hommikul ja hakkame õppimisega/õpetamisega pihta, oleme rõõmsad, õpime ja suhtleme, vahepeal liigume õues.
Me saame hakkama!
direktor