Meie koolist

Põhiväärtused


KOOSTÖÖ

Koostöö kõigi osapoolte vahel tagab eduelamuse õpilasele, koolitöötajale, lapsevanemale ja kogukonnaliikmele. Koostöös sünnivad ja teostuvad ideed, mis rikastavad meid keskendudes koos tegutsemise olulisusele, soodustades leidma paremaid lahendusi ja vastastikust toetust. Kaasahaarav koostoimetamine, mis toetab õpilase motivatsiooni, õpetaja loomingulisust ja kooliarendust.

TURVALISUS

Turvalise ja toetava keskkonna loomine on eduka õppeprotsessi aluseks. See hõlmab sõbralikke ja hoolivaid suhteid nii laste kui ka täiskasvanute vahel ning füüsilist ja vaimset heaolu. Inimesed teavad, kelle poole pöörduda mure või probleemi korral, ja saavad alati abi. Oluline on turvaline koolitee, koolibusside kasutamine ja üksteist toetav kogukond, mis pakub turvatunnet. Turvalised ja aktsepteerivad suhted õpilaste ja koolitöötajate vahel aitavad luua kindla aluse õppimisele.

TERVIST JA LOODUST SÄÄSTEV ELULAAD

Füüsiline ja vaimne tervis on edasijõudmise ja toimetuleku alus. Hoides ennast ja loodust, loome parema keskkonna tulevastele põlvedele. Õige toitumise, hea une, tervisliku eluviisi (meelemürkide vältimise) ja loodust säästvalt hoides ning tarbides, tagame ennekõike enda rahulolu.

LOOVUS JA ETTEVÕTTLIKUS

Loov ja ettevõtlik ellusuhtumine on võtmetegurid elus hästi toimetulekuks. Need omadused aitavad probleemidele lahendusi leida, orienteeruda lahenduste paljususes ning teha vajalikke valikuid. See julgustab õpilasi ja õpetajaid mõtlema väljaspool raame, uurida erinevaid vaatenurki ja lähenema väljakutsetele kujutlusvõimekate ning leidlike lahendustega.

ÕPIFOOKUSEKS on koostöine koolikultuur tegutsedes ühtsete eesmärkide nimel.

Koolikultuuri keskseks on põhiväärtused, neist juhindudes loome turvalise sotsiaalse suhtluskeskkonna. Koolikultuur põhineb vastastikusel lugupidamisel ning kodu ja kooli vahelisel koostööl. Koostöö on kolmepoolne, kiire ja asjakohane.

 

KOOSTÖÖ

Koostöö kõigi osapoolte vahel tagab eduelamuse õpilasele, koolitöötajale, lapsevanemale ja kogukonnaliikmele. Koostöös sünnivad ja teostuvad ideed, mis rikastavad meid keskendudes koos tegutsemise olulisusele, soodustades leidma paremaid lahendusi ja vastastikust toetust. Kaasahaarav koostoimetamine, mis toetab õpilase motivatsiooni, õpetaja loomingulisust ja kooliarendust.

TURVALISUS

Turvalise ja toetava keskkonna loomine on eduka õppeprotsessi aluseks. See hõlmab sõbralikke ja hoolivaid suhteid nii laste kui ka täiskasvanute vahel ning füüsilist ja vaimset heaolu. Inimesed teavad, kelle poole pöörduda mure või probleemi korral, ja saavad alati abi. Oluline on turvaline koolitee, koolibusside kasutamine ja üksteist toetav kogukond, mis pakub turvatunnet. Turvalised ja aktsepteerivad suhted õpilaste ja koolitöötajate vahel aitavad luua kindla aluse õppimisele.

TERVIST JA LOODUST SÄÄSTEV ELULAAD

Füüsiline ja vaimne tervis on edasijõudmise ja toimetuleku alus. Hoides ennast ja loodust, loome parema keskkonna tulevastele põlvedele. Õige toitumise, hea une, tervisliku eluviisi (meelemürkide vältimise) ja loodust säästvalt hoides ning tarbides, tagame ennekõike enda rahulolu.

LOOVUS JA ETTEVÕTTLIKUS

Loov ja ettevõtlik ellusuhtumine on võtmetegurid elus hästi toimetulekuks. Need omadused aitavad probleemidele lahendusi leida, orienteeruda lahenduste paljususes ning teha vajalikke valikuid. See julgustab õpilasi ja õpetajaid mõtlema väljaspool raame, uurida erinevaid vaatenurki ja lähenema väljakutsetele kujutlusvõimekate ning leidlike lahendustega.

ÕPIFOOKUSEKS on koostöine koolikultuur tegutsedes ühtsete eesmärkide nimel.

Koolikultuuri keskseks on põhiväärtused, neist juhindudes loome turvalise sotsiaalse suhtluskeskkonna. Koolikultuur põhineb vastastikusel lugupidamisel ning kodu ja kooli vahelisel koostööl. Koostöö on kolmepoolne, kiire ja asjakohane.